Wij zijn op zoek naar een superheld om ons team te versterken!

SALARISADMINISTRATEUR / HRM ADVISEUR (30-40 uur)

Als Salarisadministrateur / HRM Adviseur ben je bij ons verantwoordelijk voor het zelfstandig verzorgen van de gehele salarisadministratie van onze klanten. Daarnaast beheer je je eigen klantenpakket en ben je het eerste aanspreekpunt bij vragen van onze klanten met betrekking tot de salarisadministratie en HRM gerelateerde werkzaamheden. Je geeft leiding aan een team van 3 medewerkers.

Tot de taken en verantwoordelijkheden behoren onder andere:

  • verzorgen van salarisberekeningen;
  • verwerken van personeelsmutaties;
  • adviseren op het gebied van arbeidsvoorwaarden;
  • opstellen arbeidsovereenkomsten;
  • bijkomende HRM werkzaamheden;
  • goede gesprekspartner voor onze klanten.

Profiel van de geschikte kandidaat

De kandidaat beschikt minimaal over een opleiding op middelbaar beroepsonderwijs of vergelijkbaar werk- en denkniveau met relevante ervaring. Bij voorkeur heb je een afgeronde Hbo-opleiding Personeel & Arbeid, je hebt minimaal een PDL diploma. De kandidaat heeft meerdere jaren ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur op een accountantskantoor of een administratiekantoor. Je hebt goede kennis van sociale en fiscale wetgeving op je vakgebied en je communiceert gemakkelijk zowel met klanten als collega’s. Je onderhoudt contacten met ondernemers, uitvoeringsinstellingen, pensioenfondsen en de belastingdienst. Ook neem je alle overige voorkomende salariswerkzaamheden voor je rekening. Ervaring met Loket en Nmbrs zou mooi zijn.